2014年9月23日 星期二

芫茜魚肉皮蛋湯

       由於太忙的原故,我只是每星期正式煮—
次飯, 就是星期日的晚餐, 每星期煲—次老火
湯, 但老公大人有時都会投訴誽太多, 原因是
老火湯胆固醇高。於是有時会轉下滾湯; 我
兩個女兒都很喜歡芫茜的香味, 所以我会煮
以下這款湯, 除了美味之外, 亦可解解熱氣, 當
然如果買到新鲜魚就更佳, 今次我用急凍魚柳
亦唔錯, 完全唔腥.....


材料 :
鰂魚肉       1 包(解凍後抹乾水份為1磅10安士)
芫茜           2 札
皮旦           2 只  
紹酒           1 湯匙
薑片           2-3 片
油               2 茶匙
熱水           7-8 杯



調味料 :
生油           2 茶匙
生粉           2 茶匙
砂糖           1 茶匙
塩               2 茶匙
葱花           适量
胡椒粉       适量
薑絲           适量

做法 :
1. 魚肉解凍後清洗亁淨,用廚房纸抹乾水份, 加
    入所有調味料, 拌勻之後放回雪櫃。



2. 用易潔鑊加熱兩茶匙油 (今次我是用鋳鉄煲
    Dutch Oven), 加入薑片略煎, 然後加入巳醃
    的魚肉, 中慢火略煎, 輕手拌勻, 目的是使急
    凍魚内的雪水完全揮發, 最後贊入绍酒, 蓋上
    鑊蓋—陣, 待酒精揮發。(這步骤要有耐性,
    或需要用中高火,鋳鉄煲夠熱, 我只用中慢
     火)。





3. 隨即加入熱水, 水滾後加入皮蛋(1只切開8份)
    煲15-20分鈡。






4. 加入巳请洗的芫茜, 滾幾滾即可食用。魚肉
    巳有足夠調味, 我没有再加任何調味, 味道已
     足夠。




沒有留言: